x
گروه مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری مترجمی بازرگانی ام /زد
  • محله کارسیاکا خیبان قبرس شماره:57 طبقه دوم و سوم منطقه آلتین اردو استان اردو کشور ترکیه
  • İNFO@MZMOHAJERAT.COM
  • 8 صبح الی 19 بعد از طهر

به روز رسانی :گروه ام /زد شرکت مهران با ثبت رسمی در کشور ترکیه و مجوز فعالیتی 9797 وزارتخانه مربوطه مجوز ما

آیا خارجی ها می توانند در ترکیه آموزش حرفه ای دریافت کنند؟ آیا آنها می توانند در برنامه های آموزش عمومی شرکت کنند؟
اتباع خارجی که به طور قانونی در ترکیه به سر می برند، حق دارند از آموزش ابتدایی و حرفه ای در ترکیه بهره مند شوند. اگر یک فرد خارجی در ترکیه بخواهد آموزش حرفه ای ببیند و خود را در این زمینه ارتقا دهد و گواهینامه آن را دریافت کند، می تواند در دوره های افتتاح شده در مراکز آموزش عمومی شرکت کند. برای خارجیانی که متقاضی حمایت بین المللی در ترکیه هستند، داشتن مدرک شناسایی متقاضی حمایت بین المللی در هنگام ثبت نام بسیار مهم است. اتباع خارجی می توانند با مراجعه به مراکز آموزش عمومی در استان یا ناحیه محل اقامت قانونی خود، برای شرکت در دوره های آموزش حرفه ای اقدام کنند. مراکز آموزش دولتی رایگان بوده و برای شرکت در دوره ها نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

عموماً رشته‌هایی که در طول دوره در مراکز آموزش عمومی افتتاح می‌شوند، با توجه به مشارکت و تقاضا توسط مؤسسات تعیین می‌شوند. به همین دلیل یادآوری این نکته را مفید می دانیم که کسب اطلاع از وضعیت افتتاحیه و تاریخ شروع دوره ها برای خارجی ها از طریق تماس حضوری با مراکز ضروری است. علاوه بر مراکز آموزش عمومی، دوره های آموزش حرفه ای توسط آژانس استخدام ترکیه (İŞKUR) در مقاطع مختلف هر سال برگزار می شود و امکان شرکت در این دوره ها برای خارجی ها نیز وجود دارد. شما می توانید اطلاعات دقیق و به روز دوره ها را از شعبه İŞKUR شهر خود دریافت کنید.

اگر در مورد دریافت آموزش حرفه ای در ترکیه سوالی دارید، می توانید با کارشناسان عالی رتبه ما در این زمینه تماس گرفته گروه ام زد مهران پشتوانه امین شما در امور تحصیلی و اکادمیک میباشد

استاد کیست؟
قبل از پرداختن به مبحث گواهینامه تسلط، پاسخ به این سوال که استاد کیست مفید است. داشتن دانش، مهارت ها و عادات کاری مورد نیاز یک حرفه اصلی و توانایی به کارگیری آنها در تولید کالا و خدمات با استانداردهای قابل قبول برای زندگی تجاری. قادر به برنامه ریزی تولید؛ قادر به حل مشکلاتی است که ممکن است در طول تولید با آن مواجه شود. می تواند افکار خود را به صورت نوشتاری، شفاهی و تصویری بیان کند. این شخصی است که می تواند محاسبات عملی مربوط به تولید را انجام دهد. (قانون شماره 3308 – ماده 3/و)

گواهی تسلط چیست؟
مدرک کارشناسی ارشد مدرکی است که توسط وزارت آموزش ملی به افرادی داده می شود که با گذراندن موفقیت آمیز آزمون کارشناسی ارشد در این زمینه، تجربه و تخصص کسب شده در زمینه کاری را که در آن کار می کنند، اثبات کنند. از طرفی شما به عنوان مشاور مهران می توانید علاوه بر گواهینامه تسلط برای دریافت گواهینامه مسافری خود با ما تماس بگیرید.

مزایای مدرک کارشناسی ارشد چیست؟

فردی که دارای مدرک تسلط باشد می تواند در کارهای خطرناک کار کند.
گواهی تسلط مادام العمر معتبر است. مانند سایر گواهینامه ها موقتی نیست. تحت هیچ کنترل میانی نیست.
گواهی صلاحیت حرفه ای MYK برای فردی که دارای مدرک تسلط مرتبط با رشته ای است که در آن کار می کند، الزامی نیست.
این یک سند رسمی تأیید شده است که به شما امکان می دهد یک تجارت باز کنید.
در خارج از کشور معتبر است اگر معادل سازی توسط اداره آموزش ملی منطقه انجام شود.
گواهی تسلط شامل زیرشاخه های مربوط به آن نیز می شود. *
مثال: گواهی تسلط جوشکار همه انواع جوشکاری (MIG، MAG، TIG و غیره) را پوشش می دهد.

چگونه مدرک کارشناسی ارشد بگیریم؟
برای دریافت مدرک تسلط کافیست با ما تماس بگیرید. پس از پر کردن فرم درخواست در وب سایت ما، درخواست شما مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت احراز شرایط لازم برای گواهینامه تسلط، درخواست شما پذیرفته می شود.
این شرایط؛

متقاضی باید بالای 22 سال سن داشته باشد.
متقاضی باید حداقل فارغ التحصیل مقطع ابتدایی یا متوسطه باشد.
متقاضی باید با موفقیت در آزمون کارمند گذرانده و 1800 روز کار در این زمینه را اعلام کند.
شرایط اخذ گواهینامه تسلط از طریق معادل سازی؛

در صورتی که متقاضی دارای مدرک 3 ساله دبیرستان حرفه ای صنعتی باشد، می تواند گواهی تسلط مربوط به حرفه ای را که تحصیل کرده است دریافت کند.
داوطلبانی که با گواهی پایان دوره ۷۵۶ ساعته مورد تایید MEB یا گواهی پایان دوره سطح چهارم مرتبط با رشته/شعبه خود اقدام می کنند، می توانند گواهی تسلط دریافت کنند.
داوطلبانی که با گواهی صلاحیت حرفه ای سطح چهارم MYK اقدام می کنند، می توانند گواهی تسلط را دریافت کنند.
*متقاضیانی که با این معادل ها اقدام می کنند، ملزم به کار به مدت 1800 روز نیستند.

چگونه در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنیم؟
آزمون مدرک کارشناسی ارشد دارای دو مرحله تئوری و آزمون مهارتی است. پس از پذیرش درخواست امتحان شما، اطلاعات مربوط به محل امتحان از طریق پیام وزارت آموزش ملی ارسال می شود. پس از دریافت پیام، باید مدرک ورودی آزمون الکترونیکی امضا شده خود را از موسسه ما دریافت کنید. نمره قبولی آزمون 50 از 100 می باشد که در این راستا 40% نتیجه آزمون نظری و 60% نتیجه آزمون مهارت اخذ می شود.
امتحانات نظری در مراکز آزمون آنلاین نزدیک شما که توسط وزارت آموزش و پرورش ملی تعیین می شود برگزار می شود. آزمون مهارتی برای درخواست های فردی در مراکز آموزش حرفه ای و در صورت فراهم شدن بستر آزمون لازم برای درخواست های شرکتی در داخل شرکت برگزار می شود.

امتحان تئوری؛ این در یک جلسه با مجموعا 50 سوال چند گزینه ای از نتایج یادگیری رشته/شاخه ها، دروس رایج رشته و دروس شاخه انجام می شود. هیچ آزمونی برای دروس رایج و دروس انتخابی وجود ندارد. مدت زمان آزمون نظری 45 دقیقه می باشد.

محل سنجش و ارزیابی محل برگزاری آزمون مهارتی با در نظر گرفتن کفایت ماشین آلات، تجهیزات، تجهیزات و تجهیزات مطابق با معیارهای ارزیابی آزمون مهارتی که در راستای چارچوب برنامه درسی اعمال شده در رشته/شاخه ای که در آن به کار می رود، تعیین می شود. آزمون برگزار خواهد شد. مدت زمان آزمون مهارتی با توجه به معیارهای سنجش و ارزشیابی حرفه مربوطه توسط کمیسیون آزمون تعیین می شود.

نکاتی که باید در طول امتحانات مهارت در نظر گرفت؟
آزمون های مهارتی با دوربین برگزار می شود، همه داوطلبان برای شناسایی خود باید نشان یا شماره داشته باشند.
سایر داوطلبانی که منتظر نوبت خود برای شرکت در آزمون مهارت هستند، در فاصله مناسب خارج از خط ایمنی منتظر می مانند. داوطلبان در طول آزمون تجهیزات حفاظت فردی (PPE) لازم را آماده داشته باشند. داوطلبان باید طرح خروج اضطراری مدرسه/موسسه/کسب و کار را رعایت کنند. داوطلبان باید قوانین آزمون را رعایت کنند. از کاندیداها:

من. گرفتن مواد امتحانی،
ii کسانی که هشدارهای ارزیاب را رعایت نمی کنند،
III. روشن نگه داشتن تلفن همراه خود علیرغم اخطار داده شده در فرآیند امتحان،
IV به غیر از تجهیزاتی که می توان در امتحان از آنها استفاده کرد، کاتر، دریل و غیره. امتحان افراد دارای ابزار باطل تلقی می شود.

اینها باید در تمام طول امتحان انجام شوند. زیرا زمانی که دوربین در حال ضبط است، نامزد باید به وضوح شناسایی شود. تجهیزات حفاظتی ممکن است در طول امتحانات حرفه ای مورد نیاز باشد. همه اینها باید توسط داوطلب در طول امتحان آماده باشد. باید مراقب سلامت شغلی بود و اقدامات احتیاطی لازم را انجام داد. رعایت نکات احتیاطی در این خصوص ضروری است.

مناطق تحت پوشش گواهی تسلط
فناوری کفش و سراجی
فناوری اطلاعات
فناوری صنایع دستی
فناوری برق-الکترونیک
فن آوری های اتوماسیون صنعتی
کشتی سازی
تکنولوژی غذایی
گرافیک و عکس
خدمات زیبایی و مراقبت از مو
نقشه-دفترخانه-کاداستر
فناوری ساخت و ساز
خدمات اقامتی و مسافرتی
فناوری جواهرات
فناوری ماشین
فناوری چاپ
فناوری فلز
فناوری متالورژی
مبلمان و طراحی داخلی
فناوری وسایل نقلیه موتوری
فناوری پلاستیک
تکنولوژی سرامیک و شیشه
کشاورزی
فناوری نساجی
فن آوری لوله کشی و تهویه مطبوع
منطقه خدمات غذا و نوشیدنی
اطلاعات دقیق در وب سایت ما با بخش های گواهینامه استادی به اشتراک گذاشته شده است که مشاغلی را که برای کار کردن نیاز به مدرک دارند که توسط وزارت خانواده و تامین اجتماعی کار تعیین شده است را پوشش می دهد.
برای دسترسی به جدول معافیت رشته های شغلی که مدرک کارشناسی ارشد شما معتبر است، اینجا را کلیک کنید.
می توانید جدول معادل MYK را در وب سایت ما بررسی کنید تا معادل گواهینامه MYK صلاحیت حرفه ای خود را به عنوان گواهی تسلط در شعبه هایی که مدرک مورد نیاز است بررسی کنید.

آموزش و توسعه حرفه ای
تسلط به شما تجربه زندگی بهتر و موفقیت بیشتری در تجارت می دهد. استاد شدن در هر زمینه ای کار آسانی نیست. صنایع دستی در فرهنگ ما اهمیت زیادی پیدا کرده است. متخصص بودن در زندگی کاری ما که از دیرباز تحت تأثیر نظم آهی و فرهنگ صنفی بوده است، ما را بسیار قوی تر و اعتماد به نفس می کند.

اگر دوست دارید از مزیت های تسلط یا کاردانی بهره مند شوید و در مدت زمان کوتاهی کسب و کار راه اندازی کنید، می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از مزیتی مانند اجاره مدرک کارشناسی ارشد بهره مند شوید. برای تمام سوالات خود در مورد مدرک کارشناسی ارشد و استعلام مدرک کارشناسی ارشد به سادگی به سایت ترجمه مهران ما مراجعه کنید.

دیگه دیر نکن

مؤسسه ما که به منظور متحد کردن بخش آموزش و زندگی کاری و کمک به منابع انسانی است، تلاش می کند تا مدارک و دوره های لازم را برای همه کارکنان ارائه دهد.

اگر می خواهید از این فرصت ها بهره مند شوید، کافیست با ما تماس بگیرید. برای ثبت نام و درخواست های خود می توانید به عنوان مشاوره ترجمه مهران با ما تماس بگیرید.

 

 

 

CHAT