x
گروه مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری مترجمی بازرگانی ام /زد
  • محله کارسیاکا خیبان قبرس شماره:57 طبقه دوم و سوم منطقه آلتین اردو استان اردو کشور ترکیه
  • İNFO@MZMOHAJERAT.COM
  • 8 صبح الی 19 بعد از طهر

به روز رسانی :گروه ام /زد شرکت مهران با ثبت رسمی در کشور ترکیه و مجوز فعالیتی 9797 وزارتخانه مربوطه مجوز ما

جاذبه های گردشگری و دیدنی آمریکا

سنترال پارک

نیویورک یکی از زیباترین شهرهای آمریکا است که هر ساله گردشگران متعددی را به خود جذب می کند. در این شهر پارکی عظیم‌الجثه سنترال پارک قرار دارد و تفریحات متعددی در آن تعبیه شده است. برای مثال، در این پارک زمین بازی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری، پل و دریاچه وجود دارد. با رفتن به این پارک می‌توانید از گردش و تفریح چند منظوره لذت ببرید.

Central Park

دنیای والت دیزنی

اولین و بزرگترین والت دیزنی دنیا که برای نخستین بار در فلوریدا ساخته شد، در آمریکا قرار دارد. این مکان هیجان‌انگیز به قدری بزرگ است که از آن به عنوان یک شهر یاد می شود. در این مجموعه انواع شهربازی‌، سینما، صحنه‌های نمایش، شخصیت‌های والت‌دیزنی، رستوران، کافه، استخر و آبشارهای عظیم الجثه، پارک دلفین و …. وجود دارد. با توجه به این تفاسیر، به بیش از یک روز زمان برای دیدار از این مجموعه عظیم نیاز دارید.

Walt Disney

کاخ سفید

این کاخ مکان اقامت رئیس‌جمهور آمریکا است. کاخی عظیم الجثه که ۲۱۴ سال پیش ساخته شده و از ۶ طبقه تشکیل شده است. این کاخ به دلیل برخی جنگ‌ها و اتفاقات بارها بازسازی و تعمیر شده و اکنون علاوه بر محل کار و زندگی رئیس‌جمهور آمریکا هر ساله گردشگران متعددی را به سمت خود جذب می کند. اگر قصد دارید به مکانی تاریخی و سلطنتی واشنگتن بروید، حتما ساختمان کنگره آمریکا را هم در برنامه خود قرار دهید.

The White House

مجسمه آزادی آمریکا

این مجسمه غول پیکر که سمبل و نماد اصلی کشور آمریکا است، در نیویورک قرار دارد. تندیس آزادی در منطقه زیبای منهتن واقع شده و سالیانه گردشگران متعددی را به خود جذب می‌کند. این مجسمه بر روی جزیره‌ای به نام آزادی ساخته شده و با ورود به این جزیره، می‌توانید این مجسمه عظیم را از نزدیک تماشا کنید.

 

CHAT