x
گروه مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری مترجمی بازرگانی ام /زد
  • محله کارسیاکا خیبان قبرس شماره:57 طبقه دوم و سوم منطقه آلتین اردو استان اردو کشور ترکیه
  • İNFO@MZMOHAJERAT.COM
  • 8 صبح الی 19 بعد از طهر

به روز رسانی :گروه ام /زد شرکت مهران با ثبت رسمی در کشور ترکیه و مجوز فعالیتی 9797 وزارتخانه مربوطه مجوز ما

خدمات دریافت اجازه کار در ترکیه
 
خدمات دریافت اجازه کار در ترکیه با ضمانت برترین مجموعه شرکت گروه بین المللی در ترکیه
گروه مهران با شراکت بیش از 27 شرکت ترک در زمینه های مختلف در کشور ترکیه به صورت رسمی مشغول فعالیت میباشد.
کارشناسان عالی رتبه این شرکت  فارغ التحصیل از دانشگاه های مختلف در کشور ترکیه میباشند و مدیران این شرکت با سوابق فراوان در پروژه های دولتی توانسته اند کارنامه درخشانی را از خود در زمینه های مختلف خدمات به اتباع خارجی به ثبت برسانند.
اگر شما یکی از افرادی باشید که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را داشته باشد، یا یکی از اشخاصی که مدارک اولیه خود را برای اشتغال در این کشور فرستاده باشد، حتماً با عنوان اجازه کار در ترکیه برخورد کرده‌اید. در واقع پس از انجام تمامی مراحل مهاجرت آنچه که اهمیت دارد دریافت اجازه کار در کشور ترکیه است. این مسئله قوانین و مراحل مربوط به خود را دارد و به طبع مزایایی را چه برای کشور ترکیه و چه برای شخص خواهد داشت.
چالیشما ایزین چیست؟
چالیشما ایزین به معنای اخذ اجازه کار در کشور ترکیه است که هر فردی ملزوم به دریافت آن است. این قانون استثنائی ندارد. اخذ چالیشما ایزنی از کشور ترکیه زمان خاصی دارد و شما باید بتوانید با ارتباط درست انجام این کار را به کارفرمای خود محول کنید.
مزایای چالیشما ایزنی
با وجود سختگیری‌هایی که برای دریافت چالیشما ایزین مطرح می‌شود، اما این روش در نهایت به سود شخص خواهد بود و فرد می‌تواند از امکانات خاصی بهره‌مند شود. در کشور ترکیه قانون به این صورت است که اگر فرد بیشتر از ۸ سال ساکن آن کشور باشد و در آن اقامت داشته باشد، اجازه کار بدون محدودیت به او داده خواهد شد و از تمام مزایای قانونی این کشور بهره‌مند می‌شود. حال اگر فردی که برای کار به این کشور مهاجرت کرده است هر سال اقامت خود را تمدید کند، بعد از گذشت پنج الی شش سال می‌تواند از کشور ترکیه اقامت دائمی دریافت کند و از مزایای این کشور به طور کامل بهره‌مند شود.
هنگامی که شخص اجازه کار نداشته باشد، از هیچ قانونی هم بهره‌مند نخواهد شد. حتی کمترین مزایا مثل بیمه نیز بدون داشتن چالیشما ایزنی شامل حال او نخواهد شد و این امر باعث می‌شود که فرد بعد از گذشت چندین سال کار و بازنشسته شدن بیمه‌ایی نداشته باشد. این مشکل با دریافت اجازه کار حل خواهد شد و شخصی که برای او کار می‌کنید موظف است مقدار این بیمه را پرداخت کند.
مدارک لازم برای گرفتن چالیشما ایزین ترکیه
در این بخش مدارکی که معمولا برای دریافت چالیشما ایزین ترکیه موردنیاز است را عنوان می‌کنیم. توجه داشته باشید که هنگام درخواست برای گرفتن اجازه کار باید تمام مدارک موردنیاز شما آماده باشد.
مدارک اولیه برای گرفتن چالیشما ایزین یا ایزنی: (البته اگر شما به عنوان سرمایه گذار یا کارآفرین اقدام نمایید، ممکن است مدارک دیگری علاوه بر موارد زیر موردنیاز باشد)
فایل عکس پرسنلی (عکس شخص باید حداکثر برای 6 تا 8 ماه قبل باشد)
مدرک تحصیلی اصلی یا موقت معتبر
پاسپورت معتبر
فرم درخواست ویزای کار
یک نسخه از قرارداد کاری (با امضای کارفرما و فرد متقاضی)
دریافت چالیشما ایزین برای دانشجویان در ترکیه
تا این بخش از مقاله در مورد چالیشما ایزین ترکیه و مزایای دریافت کارت چالیشما ایزین و انواع اجازه کار توضیح داده و مدارک لازم برای گرفتن چالیشما ایزین ترکیه را نیز عنوان کردیم. در این قسمت از مقاله در مورد امکان و چگونگی درخواست اجازه کار برای دانشجویان در این کشور را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
بر اساس قوانین جدید بین المللی کار در ترکیه، دانشجویان بین المللی در مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان کار به صورت تمام وقت را ندارند و پس از گذراندن 1 سال از تحصیل خود می‌توانند حداکثر تا 30 ساعت در هفته کار کنند. اما دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی دانشجویان بین المللی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند برای کارت چالیشما ایزین ترکیه اقدام نمایند.
قوانینی که دانشجویان باید برای اجازه کار در ترکیه رعایت کنند:
نکات دریافت چالیشما ایزین
در این بخش سعی کردیم تا نکاتی را که شاید در دریافت چالیشما ایزین به شما کمک کند را بیان کنید که این نکات عبارت اند از :
در زمینه دریافت اجازه کار ترکیه روش های متعددی هست به مانند ایجاد یک کسب و کار  و دریافت اجازه کار بر روی کسب و کار ایجاد شده فعال؛ خدمات ثبت شرکت و دریافت اجازه کار بر روی شرکت و پیدا کردن کارفرمای ترک میباشد.
در کشور ترکیه بیشتر کارفرماهای ترکیه برای مشاغل حساس و مورد نیاز به تخصص های خاص از طریق شرکت های معتبر اقدام به دریافت اجازه کار میکنند و
در زمینه خدمات دریافت اجازه کار سوابق شرکت های واسطه در این زمینه پروسدور دریافت و تایید اجازه کار شما را سرعت میبخشد .
به کمک اجازه کار می‌توان بعد چند سال اقامت دائم دریافت کرد. این کار زمانی انجام می‌شود که شما تا پنج سال برای این کار اقدام کنید.
اگر خود به تنهایی قصد پیدا کردن یک کارفرمای مناسب را دارید، حتماً از قابل اعتماد بودن او اطمینان پیدا کنید. این کشور نیز مانند بسیاری از کشور‌ها خطراتی دارد؛ بنابراین قبل اینکه از شما سوءاستفاده شود یا هزینه‌های گزافی گرفته شود، به‌خوبی پرس‌وجو کنید.
کشور ترکیه به دلیل اینکه در معرض رشد نرخ بیکاری است، در ابتدا به استخدام افراد بومی این کشور می‌پردازد و این ممکن است فرایند رسیدگی به کار شما را طولانی‌تر کند.
یک قانونی که برای اخذ چالیشما ایزنی در این کشور وجود دارد این است که کارفرما در ابتدا موظف به استخدام فردی است که ساکن کشور ترکیه بوده و امکان اشتغال در آن موقعیت را دارد. کشور ترکیه با وجود این اشخاص اجازه استخدام افراد خارجی را به کارفرما نمی‌دهد.
انواع اجازه کار شامل:
اجازه کار نامحدود: هر فردی که بیشتر از پنج سال تا هشت سال قانوناً ساکن کشور ترکیه باشد و در این کشور اقامت داشته باشد، می‌تواند بعد پایان این دوره از کشور ترکیه اجازه کار دائم یا نامحدود دریافت کند. با دریافت این اجازه کار دیگر نیازی به تمدید سالانه نیست و همین‌طور شخص از مزایای قانونی نیز بهره‌مند می‌شود.
اجازه کار موقت یا محدود: طبق این نوع اجازه کارفرد می‌تواند برای حدود یکسال با توجه به محل کار خاص خود و کارفرما این اجازه کار را دریافت کنند.
اجازه کار مستقل: در این نوع چالیشما ایزنی فرد کاملاً مستقل کار می‌کند. چنانچه پنج تا هشت سال از مدت کار مستقل و اقامت او گذشته باشد و به رونق اقتصادی نیز کمک کرده باشد این اجازه کار به او داده می‌شود.همین‌طور اجازه کار می‌تواند به سه شکل کارمندی، دانشجویی یا کارفرمایی باشد.
مراحل دریافت اجازه کار
مراحل دریافت اجازه کار با توجه به اینکه شخص چه نوع شغلی را برای خود انتخاب می‌کند به مسائل مختلفی بستگی دارد؛ اما روند کلی دریافت اجازه کار به شکل زیر است:
پیدا کردن یک کارفرمای مناسب
مراجعه کارفرما به سایت دریافت اجازه کار
مشخص کردن نوع اجازه کار که موقت است یا دائم
واردکردن اطلاعات شخصی فرد خارجی
ثبت اطلاعاتی مثل آدرس اقامت، تلفن، ایمیل
واردکردن آدرس محل کار
واردکردن اطلاعات مربوط به محل کار
واردکردن اطلاعات عمومی از قبیل سابقه، تجربه و مدرک تحصیلی
واردکردن اطلاعات کار مثل نوع وظیفه و حقوق
قراردادن فایل مدارک به شکل پی دی اف
مراجعه کارفرما به سایت دریافت اجازه کار
ارائه مدارک مورد نیاز شخص سازمان
پرداخت هزینه دریافت اجازه کار
پیگیری تا ثبت پاسخ کشور ترکیه
مدارک لازم برای دریافت اجازه کار
شخص باید هنگام درخواست اجازه کار مدارک خود را به طور کامل اماده کند و فایل آن را تحویل اداره کار کشور ترکیه دهد. این مدارک چالیشما ایزنی شامل:
عکس پرسنلی (شخص باید حدود شش تا هشت ماه قبل این عکس را گرفته باشد و به صورت الکترونیکی عکس را بارگذاری کند)
پاسپورت
فرم درخواست ویزای کار
یک نسخه از قرارداد کاری
هزینه‌های چالیشما ایزین
کسب اجازه کار  از طریق کارفرما فقط با اخذ قرارداد بین کارگر و کارفرما به اتمام نمیرسد و شما باید ادرس محل اقامت خود و دیگر امورات ثبتی قانونی را به ثبت برسانید و در زمینه کسب اجازه اقامت بیشتر شرکت های بی تجربه در این زمینه با ارائه قیمت های پاین خدماتی مشتریان خود را مغدور کرده و خدمات را به شیوه صحیح انجام نداده اند.
در راستای کسب اجازه کار سابقه مدیریتی  شرکت و ریشه دار بودن ان در کشور ترکیه میتواند شما را به مقصد صحیح راهنمایی کند گروه مهران با تجربه مدیریتی شریک شرکت و سوابق دولتی ایشان در عرصه مهاجرتی توانسته برترین خدمات اطلاع رسانی را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.
چالیشما ایزین چقدر طول می‌کشد؟
نمی‌توان دقیقاً زمان خاصی را برای چالیشما ایزنی در نظر گرفت چون کارفرما است که باید به سرعت کار را پیگیری کند؛ اما اگر از زمان ثبت اطلاعات در سایت در نظر بگیریم حدود ۳۰ روز تائید و بررسی طول خواهد کشید.

اخذ اجازه کار

شعبات ما

آدرس: دفتر مرکزی: 

کارشیایاکا محله خیابان قبرس پلاک 57 طبقه 2 و 3 التین اردو استان اردو کشور ترکیه

 تلفن دفاتر مرکزی :

00908507629344-00905379919344

00989377552996 خط واتس اپ ایران

آدرس: شعبه 2 انکارا  :

محله کیزیل ایرماک خیابان دولما پینار  برج YDA CENTER پلاک 9 A  شماره 158 چانکایا انکارا ترکیه

تلفن تماس : 00905441059344


آدرس دفتر ارتباطی 3 استانبول :

محله کوش تپه خیبان مجیدیه کوی  پلاک 132 طبقه 4 شماره 405 واحد 221 شیشلی استانبول ترکیه 

تلفن دفتر استانبول: 00902129098725

آدرس دفتر ارتباطی منطقه کارادنیز ترکیه:

خیابان اوغور  مومجو 1/13 مرکز تجاری بولانجاک طبقه سوم  شهرستان بولانجاک استان گیرسون کشور ترکیه 

شماره ارتباطی ایران:989144150296+


آدرس دفتر ترابزون:هیزیر بی محله  خیابان کاهرامان ماراش  فحرتین اورتمن  مرکز تجاری پلاک 268/4-17 اورتا حصار ترابزون

تلفن:905372144900+


مجوزهای ما
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
گروه رسمی مهاجرتی توریستی مهران ام -زد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد

تمامی حقوق این سایت  برای گروه ام -زد شرکت مهران گروپ محفوظ است.

CHAT