x
گروه مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری مترجمی بازرگانی ام /زد
  • محله کارسیاکا خیبان قبرس شماره:57 طبقه دوم و سوم منطقه آلتین اردو استان اردو کشور ترکیه
  • İNFO@MZMOHAJERAT.COM
  • 8 صبح الی 19 بعد از طهر

به روز رسانی :گروه ام /زد شرکت مهران با ثبت رسمی در کشور ترکیه و مجوز فعالیتی 9797 وزارتخانه مربوطه مجوز ما

upload/teklif/indir-2.jpg

PreviousNext

اجازه اقامت خانواده اتباع خارجی در ترکیه

ما به عنوان گروه مهران خدمات مشاوره ترجمه و معاملات بین المللی را در ترکیه بر اساس اساسنامه شرکت و اسناد رسمی ارائه می دهیم.
********************************************** *********
اتباع خارجی که می توانند برای آنها اجازه اقامت خانواده صادر شود چه کسانی هستند؟
اتباع ترکیه، افراد مشمول ماده 28 قانون شماره 5901 یا خارجیانی که دارای مجوز اقامت هستند، پناهندگان و دارندگان وضعیت حمایت فرعی.
الف) به همسر خارجی خود،
ب) فرزند خارجی نابالغ همسر وی،
ج) برای فرزند خارجی تحت تکفل خود یا همسر می توان اجازه اقامت خانوادگی صادر کرد. اگر خارجی متقاضی اجازه اقامت خانوادگی بیش از یک همسر داشته باشد، اجازه اقامت خانوادگی تنها برای یکی از زوجین قابل صدور است. با این حال، به همه فرزندان خارجی ممکن است اجازه اقامت خانوادگی داده شود. در درخواست اجازه اقامت خانوادگی برای فرزندان، رضایت مادر یا پدری که حضانت مشترک دارند، در صورت وجود، در خارج از کشور ما الزامی است.
مجوز اقامت خانواده حق تحصیل در مؤسسات آموزش ابتدایی و متوسطه را تا سن هجده سالگی بدون اخذ مجوز اقامت دانشجویی فراهم می کند.
اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خانوادگی می توانند در موارد زیر درخواست اجازه اقامت کوتاه مدت کنند:
در صورت طلاق، اگر فردی با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده باشد و حداقل سه سال با مجوز اقامت خانوادگی اقامت داشته باشد، (اما خارجیانی که با تصمیم دادگاه ثابت کنند قربانی خشونت خانگی هستند، ملزم به اقامت در این کشور نیستند. اجازه اقامت خانواده برای حداقل سه سال.) –
در صورت فوت اسپانسر، در صورتی که خانواده وابسته به اسپانسر با مجوز اقامت در کشور ما بمانند، – اگر افرادی که حداقل سه سال با اجازه اقامت خانوادگی در کشور ما اقامت داشته اند بالای هجده سال سن داشته باشند.
برای چند سال می توان اجازه اقامت خانواده را صادر کرد؟ – اجازه اقامت خانواده را می توان برای یک دوره حداکثر سه سال در یک زمان صادر کرد. –
مدت مجوز اقامت خانواده به هیچ وجه نمی تواند از مدت مجوز اقامت اسپانسر بیشتر باشد.
شرایط اجازه اقامت خانوادگی چیست؟
برای صدور اجازه اقامت خانواده، اتباع خارجی باید شرایط مندرج در ماده 35 قانون را داشته باشند. –
برای احراز شرایط مورد نیاز حامی (حامی باید دارای بیمه درمانی معتبر که کلیه اعضای خانواده را تحت پوشش قرار می دهد، دارای درآمد ماهانه حداقل یک سوم حداقل دستمزد به ازای هر نفر، سند دارای سابقه کیفری مبنی بر عدم ارتکاب جرم سفارش خانواده در پنج سال گذشته، حداقل یک سال در ترکیه بوده است – برای برآورده کردن شرایط برای کسانی که برای اقامت خانواده درخواست می کنند تا با اسپانسر اقامت کنند، (ارائه اطلاعات و اسناد پشتیبان در مورد هدف اقامت در کشور ما برای اثبات زندگی یا قصد زندگی با افراد مشخص شده، در صورتی که زوجین بالای هجده سال سن داشته باشند، مشمول ماده 7 قانون مذکور نباشند، ازدواج نکرده به منظور اخذ اقامت خانوادگی. مجوز)
دلایل رد، لغو یا عدم تمدید اجازه اقامت خانوادگی چیست؟ – اگر شرایط لازم برای اجازه اقامت خانوادگی برآورده نشود یا دیگر وجود نداشته باشد – اگر مشخص شود که مجوز اقامت خانواده برای اهدافی غیر از هدفی که برای آن صادر شده استفاده می شود – در صورت وجود اخراج معتبر یا وجود تصمیم ممنوعیت ورود در مورد مجوز اقامت خانواده، اجازه اقامت خانواده صادر نمی‌شود، در صورت اعطای مجوز لغو می‌شود و افرادی که مدت اعتبار آنها به پایان رسیده است، تمدید نمی‌شود.

info@mehrangroupmz.com   +9005441059344 / +9005379919344 / +9008507629344:تلفن

upload/teklif/q2Mj0XgKYUXvFekKLGqMCkfrUagsKWBLWq3Ti8zf.png

PreviousNext

اجازه اقامت کوتاه مدت ترکیه

گروه مهران به اتباع خارجی خدمات ترجمه و مشاوره در زمینه  نوع اجازه اقامتی را هنگام اخذ اقامت ترکیه، جمع آوری و ترجمه رسمی  مدارک مورد نیاز برای این اجازه اقامت و تعیین وقت با اداره مهاجرت دریافت خواهند کرد را ارئه میدهیم .

خارجی هایی که بیش از 90 روز در ترکیه خواهند ماند باید مجوز اقامت دریافت کنند.
اتباع خارجی که بیش از مدت مقرر در معافیت ویزا یا ویزا یا بیش از نود روز در کشور ما اقامت خواهند داشت، ملزم به اخذ مجوز اقامت هستند. این مجوز که توسط اداره مهاجرت صادر می شود، این حق را برای افراد خارجی فراهم می کند که برای مدت معین و در یک مکان خاص در کشور ما زندگی کنند. اجازه اقامت که برای تضمین و حفاظت از نظم عمومی مهم است. در صورت درخواست فرد خارجی، درخواست با مدارک مورد نیاز و دارا بودن شرایط برای نوع مجوز اقامتی که درخواست می کند، توسط اداره مهاجرت صادر می شود.
درخواست های اجازه اقامت را می توان به صورت آنلاین از طریق وب سایت اداره مهاجرت انجام داد. اما ما به عنوان مشاور ترجمه مهران به شما کمک می کنیم تا اطلاعات نادرست یا ناقص را به دلیل ترجمه ارائه نکنید و مدارک خود را به طور کامل به اداره مهاجرت ارائه دهید.
********************************************** *****************
درخواست اجازه اقامت
همانطور که در قانون پیش بینی شده است، به زودی دریافت درخواست های اجازه اقامت از کنسولگری های کشوری که اتباع خارجی شهروند یا اقامت قانونی آن هستند، امکان پذیر خواهد بود و این موضوع به طور جداگانه اعلام خواهد شد.
تا زمان رسیدن به این مرحله، درخواست های اجازه اقامت اتباع خارجی توسط استانداری استانی که آنها مایل به اقامت هستند دریافت می شود.
با این قانون، رویه همراهی در درخواست‌های اجازه اقامت لغو شده و درخواست و مدارک مجوز برای هر خارجی جداگانه صادر می‌شود.
علاوه بر این، درخواست اجازه اقامت می تواند توسط شخص خارجی یا از طریق نماینده قانونی یا وکیل خارجی انجام شود.
با این حال، اگر دولت لازم بداند، می تواند از خارجی نیز در هنگام درخواست حضور داشته باشد. با قانون شماره 6735، این ماده که می تواند درخواست اجازه اقامت توسط مؤسسه واسطه مجاز باشد، به ماده 21 قانون شماره 6458 اضافه شده است. مؤسسه واسط مجاز به مؤسسه یا سازمان مجاز اداره کل اطلاق می شود که صلاحیت و چارچوب وظایف آن در آیین نامه تعیین می شود.

اتباع خارجی که می توان برای آنها اجازه اقامت کوتاه مدت صادر کرد چه کسانی هستند؟
1- کسانی که برای اهداف تحقیقاتی علمی می آیند.
برای این منظور، اتباع خارجی که درخواست اجازه اقامت می کنند، در صورتی که تحقیقات علمی منوط به مجوز باشد، باید از موسسات یا سازمان های ذیربط موضوع تحقیقات علمی (وزارت فرهنگ و گردشگری، وزارت نیرو، دانشگاه ها و …) مجوز دریافت کنند. در صورتی که مشمول مجوز نباشند، از آنها خواسته می شود که بیانیه ای در مورد موضوع تحقیق ارائه دهند.
2- اتباع خارجی که دارای اموال غیرمنقول در ترکیه هستند.

اگر اتباع خارجی که دارای املاک و مستغلات هستند درخواست اجازه اقامت کنند، ملک باید مسکونی باشد و برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، اگر اعضای خانواده دارای حقوق مشترک یا مالکیت مشترک بر خانه باشند، اعضای خانواده نیز می توانند برای اجازه اقامت در این زمینه درخواست دهند.
3- اتباع خارجی که ارتباط تجاری یا تجاری ایجاد می کنند.
اگر خارجی هایی که ارتباطات تجاری یا تجاری ایجاد می کنند، درخواست اجازه اقامت برای بیش از سه ماه کنند، ممکن است دعوت نامه یا اسناد مشابه از افراد یا شرکت هایی که با آنها تماس خواهند گرفت، درخواست شود.
4- اتباع خارجی که در دوره آموزشی ضمن خدمت شرکت خواهند کرد.
مجوزهای اقامت صادر شده برای این منظور برای مدت برنامه بر اساس اطلاعات و اسناد مربوط به محتوا، مدت و محل آموزش ارائه شده توسط موسسه یا سازمانی که آموزش ضمن خدمت ارائه می دهد صادر می شود.
5- قراردادهایی که جمهوری ترکیه طرف آن است
یا خارجیانی که برای تحصیل یا مقاصد مشابه در چارچوب برنامه های تبادل دانشجو می آیند. بدین منظور از اتباع خارجی متقاضی اجازه اقامت درخواست می شود اطلاعات و مدارک اخذ شده از موسسه مربوطه را ارائه نمایند. مدت مجوز اقامت نمی تواند از مدت تحصیل یا اهداف مشابه بیشتر باشد. دانشجویانی که در محدوده برنامه های تبادل دانشجو قرار می گیرند (اراسموس، مولانا، فارابی و غیره)؛ کسانی که ظرف سه ماه از تاریخ اولین ثبت نام خود برای دریافت بیمه درمانی همگانی اقدام می کنند، نیازی به داشتن بیمه درمانی اضافی ندارند. اما از کسانی که با عدم مراجعه به مدت سه ماه از تاریخ ثبت نام حق بیمه سلامت عمومی خود را از دست می دهند، از بیمه درمانی خصوصی درخواست می شود.
6- خارجی هایی که برای مقاصد گردشگری اقامت خواهند داشت.
برای این منظور، اظهارات اتباع خارجی متقاضی اجازه اقامت در مورد برنامه سفر آنها (مانند مکان، زمان و مدت اقامت آنها در کشور) ارزیابی می شود. در صورت لزوم، ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات یا اسنادی را ارائه دهید.

7- اتباع خارجی که تحت درمان قرار می گیرند، مشروط بر اینکه به یکی از بیماری های تهدید کننده سلامت عمومی مبتلا نباشند.
برای این منظور، اتباع خارجی که به ترکیه می آیند باید در بیمارستان های دولتی یا خصوصی بستری شوند. برای کسانی که مدرکی مبنی بر پرداخت تمام هزینه های درمان دارند نیازی به بیمه درمانی نیست. مجوز اقامت مطابق با دوره های درمانی صادر می شود. اتباع خارجی که هزینه های اقامت، معیشت یا سلامت آنها در طول دوره درمان تحت پوشش نهادها و سازمان های دولتی ذیربط باشد، با تعیین تمکن مالی، ملزم به داشتن بیمه درمانی معتبر نیستند. در صورت لزوم، اطلاعات یا مدارک مربوط به معالجه اتباع خارجی را می توان از بیمارستان یا مؤسسه و سازمان دولتی مربوطه درخواست کرد. در چارچوب قراردادهای همکاری بهداشتی موجود، مراحل اجازه اقامت برای همراهان خارجی که برای مقاصد درمانی به کشور ما می‌آیند (مگر در مواردی که ماده جداگانه‌ای در مورد همراهان در توافقنامه وجود داشته باشد) طبق مفاد کلی انجام می‌شود. همچنین طبق ماده الحاقی 14 قانون اساسی خدمات درمانی شماره 3359، برای درخواست مجوز اقامت اتباع خارجی که حداکثر با دو همراه به کشور ما می آیند، نیازی به بیمه درمانی معتبر نیست.
8- اتباع خارجی که بنا به درخواست یا تصمیم مراجع قضایی یا اداری باید در ترکیه بمانند.
مدت زمان مجوز اقامتی که برای این منظور صادر می شود با در نظر گرفتن مدت زمان مشخص شده در تصمیم یا درخواست تنظیم می شود.
9- اتباع خارجی که در صورت از دست دادن شرایط اجازه اقامت خانوادگی خود به اجازه اقامت کوتاه مدت منتقل می شوند.
10- خارجی هایی که در دوره های آموزش ترکی شرکت خواهند کرد.
برای این منظور، حداکثر دو بار می توان به یک خارجی که درخواست اجازه اقامت دارد و در موسسه مجاز برای ارائه دوره های ترکی ثبت نام کرده است (باید مجوز وزارت آموزش ملی را داشته باشد) اعطا می شود. اگر طول دوره کمتر از یک سال باشد، مدت اجازه اقامت نمی تواند از مدت دوره تجاوز کند. مؤسسه ارائه دهنده دوره موظف است وضعیت شروع و حضور در دوره خارجی را که برای یادگیری زبان ترکی ثبت نام کرده است به اداره کل استان اعلام کند.
11-خارجیانی که از طریق مؤسسات دولتی در آموزش، پژوهش، کارآموزی و دوره های آموزشی در ترکیه شرکت خواهند کرد.
مدت مجوز اقامت صادر شده برای این منظور نمی تواند بیش از یک سال باشد. برای اتباع خارجی که هزینه های اسکان، معیشت یا سلامت آنها توسط مؤسسات دولتی ذی ربط با تعیین تمکن مالی پوشش داده می شود، نیازی به بیمه درمانی معتبر نیست. اطلاعات و اسناد ممکن است از موسسات درخواست شود.
12- اتباع خارجی که تحصیلات عالی خود را در ترکیه به پایان رسانده و ظرف مدت شش ماه از تاریخ فارغ التحصیلی درخواست داده اند.
برای این منظور، خارجیانی که درخواست اجازه اقامت می کنند، در صورتی که ظرف مدت شش ماه از تاریخ فارغ التحصیلی درخواست دهند، می توانند تنها یک بار اجازه اقامت حداکثر یک ساله دریافت کنند.
13-کسانی که در ترکیه کار نمی کنند اما در محدوده و میزان تعیین شده توسط هیات وزیران سرمایه گذاری خواهند کرد.
و همسر خارجی آنها و فرزند خارجی زیر سن قانونی یا تحت تکفل همسر وی. برای این منظور برای اتباع خارجی که درخواست اجازه اقامت می کنند می توان اجازه اقامت حداکثر برای مدت پنج سال صادر کرد. با این اصلاحیه که توسط قانون بین‌المللی کار شماره 6735 در قانون شماره 6458 ایجاد شد، هدف آن تشویق خارجی‌های واجد شرایطی است که به اقتصاد کشور کمک می‌کنند و فرآیندهای اجازه اقامت برای خارجی‌ها را تسهیل می‌کند.
14-خارجیانی که شهروند جمهوری ترک قبرس شمالی هستند.
برای این منظور برای اتباع خارجی که درخواست اجازه اقامت می کنند می توان اجازه اقامت حداکثر برای مدت پنج سال صادر کرد. برای چند سال می توان اجازه اقامت کوتاه مدت صادر کرد؟ اجازه اقامت کوتاه مدت می تواند حداکثر برای دو سال در یک زمان صادر شود، به استثنای خارجی هایی که در ردیف های 13 و 14 بالا ذکر شده اند. شرایط مجوز اقامت کوتاه مدت چیست؟ برای صدور اجازه اقامت کوتاه مدت، اتباع خارجی باید شرایط مندرج در ماده 32 قانون را داشته باشند. – ارائه اطلاعات و مدارک پشتیبان در مورد هدف اقامت در ترکیه – عدم مشمول ماده 7 قانون مذکور – داشتن شرایط اقامتی مطابق با استانداردهای عمومی بهداشت و ایمنی – در صورت درخواست به مقامات صلاحیتدار کشوری که فرد شهروند آن یا اقامت قانونی آن را دارد ارائه مدرکی مبنی بر سابقه کیفری صادر شده توسط وزارت امور داخلی – ارائه اطلاعات آدرس محل اقامت وی ​​در ترکیه. دلایل رد، لغو یا عدم تمدید اجازه اقامت کوتاه مدت چیست؟ – یک یا چند مورد از شرایط مورد نیاز برای اجازه اقامت کوتاه مدت برآورده نشده یا حذف شده است – مشخص شود که مجوز اقامت برای اهدافی غیر از هدفی که برای آن صادر شده استفاده می شود – وجود اخراج معتبر یا تصمیم ممنوعیت ورود شما، – از نظر مدت اقامت در خارج از کشور تخلف شده است، اجازه اقامت کوتاه مدت داده نمی شود، در صورت داده شدن لغو می شود و مجوزهای منقضی شده تمدید نمی شود.

info@mehrangroupmz.com   +9005441059344 / +9005379919344 / +9008507629344:تلفن

PreviousNextاتباع خارجی که می توان برای آنها اجازه اقامت طولانی مدت صادر کرد چه کسانی هستند؟

اتباع خارجی که می توان برای آنها اجازه اقامت طولانی مدت صادر کرد چه کسانی هستند؟

مجوز اقامت طولانی مدت ممکن است توسط فرمانداری ها و با تایید وزارتخانه برای خارجی هایی که حداقل هشت سال بدون وقفه در ترکیه با اجازه اقامت اقامت داشته اند یا شرایط تعیین شده توسط هیئت سیاست های مهاجرت را رعایت کرده اند صادر شود.
– پناهندگان، پناهندگان مشروط و دارندگان وضعیت حمایت فرعی، دارندگان اجازه اقامت بشردوستانه و کسانی که تحت حمایت موقت هستند، حق انتقال به اجازه اقامت طولانی مدت را ندارند.
برای چند سال می توان اجازه اقامت طولانی مدت صادر کرد؟
اجازه اقامت طولانی مدت به طور نامحدود صادر می شود.
شرایط مجوز اقامت طولانی مدت چیست؟
برای صدور اجازه اقامت طولانی مدت، اتباع خارجی باید شرایط مندرج در ماده 43 این قانون را داشته باشند.
– داشتن حداقل هشت سال اقامت بدون وقفه در ترکیه (در محاسبه هشت سال بدون وقفه، نیمی از مدت اجازه اقامت دانشجویی در ماده 38 قانون و کلیه مجوزهای اقامت دیگر محاسبه می شود).
– عدم دریافت کمک های اجتماعی در سه سال گذشته، – داشتن درآمد کافی و منظم برای تأمین معاش خود یا خانواده در صورت وجود.
– داشتن بیمه درمانی معتبر، – تهدیدی برای نظم عمومی یا امنیت عمومی نیست (به استثنای خارجی هایی که توسط هیئت سیاست های مهاجرت مناسب تشخیص داده می شود)
حقوق ارائه شده توسط اجازه اقامت طولانی مدت خارجیان دارای اجازه اقامت طولانی مدت.
الزام به انجام خدمت سربازی،
انتخاب و انتخاب شدن،
آنها می توانند از حقوق اعطا شده به شهروندان ترکیه بهره مند شوند، مشروط بر اینکه حقوق آنها در خصوص عوارض عمومی، واردات خودرو به صورت معاف و تامین اجتماعی به استثنای مقررات مندرج در قانون خاص محفوظ است.
دلایل رد، لغو یا عدم تمدید اجازه اقامت طولانی مدت چیست؟
– خارجی یک تهدید جدی برای نظم عمومی یا امنیت عمومی باشد.
– در صورت حضور بیش از یک سال در خارج از ترکیه به دلایلی غیر از بهداشت، تحصیل یا خدمات عمومی اجباری در این کشور، اجازه اقامت طولانی مدت لغو می شود.
لغو مجوز اقامت طولانی مدت توسط فرمانداری ها انجام می شود. درخواست مجدد برای اتباع خارجی که مجوز اقامت طولانی مدت آنها لغو شده است درخواست مجدد برای مجوز اقامت طولانی مدت لغو شده می تواند به کنسولگری در خارج از کشور یا فرمانداری استانی که فرد خارجی در آن واقع شده است، شخصاً یا مطابق با آن ارائه شود. با روش درخواست تعیین شده توسط اداره کل ما. در درخواست های مجدد، نیازی به اقامت هشت سال بدون وقفه در ترکیه با مجوز اقامت نیست، درخواست ها بر اساس اولویت ارزیابی و حداکثر ظرف یک ماه نهایی می شوند. خارجیانی که اجازه اقامت طولانی مدت آنها به دلیل اقامت بدون وقفه در خارج از ترکیه برای بیش از یک سال، به استثنای بهداشت، آموزش، خدمات عمومی اجباری در کشورشان یا وظیفه لغو شده است، می توانند برای دریافت مجدد این مجوز اقدام کنند.

upload/teklif/mwssh-azam-danshjw-bh-atrysh.jpg

PreviousNext

اجازه اقامت دانشجویی در ترکیه

خارجی هایی که می توانند مجوز اقامت دانشجویی برای آنها صادر شود چه کسانی هستند؟
برای خارجیانی که تحصیلات ابتدایی و متوسطه را بدون مجوز اقامت خانوادگی دریافت خواهند کرد (خارجیانی که تحصیلات ابتدایی و متوسطه را با مجوز اقامت خانوادگی دریافت خواهند کرد می توانند بدون نیاز به اخذ مجوز اقامت تا سن 18 سالگی به تحصیل خود ادامه دهند. اما دانش آموزانی که به سن 18 سالگی رسیده اند و همچنان در مقطع متوسطه به تحصیل خود ادامه می دهند، باید مجوز اقامت دریافت کنند.
– برای خارجیانی که در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، آموزش تخصصی پزشکی (TUS)، آموزش تخصصی دندانپزشکی (DUS) در یکی از مؤسسات آموزش عالی کشورمان تحصیل خواهند کرد، می توان مجوز اقامت دانشجویی صادر کرد.

مجوز اقامت دانشجویی به دانشجو این حق را می دهد که فقط از همسر و فرزندان دانشجو در درخواست های مجوز اقامت خانوادگی خود حمایت کند.

هیچ حقی برای سایر بستگان برای دریافت اجازه اقامت قائل نیست.

چند سال می توان مجوز اقامت دانشجویی صادر کرد؟

اگر مدت تحصیل دانشجوی خارجی کمتر از یک سال باشد، اجازه اقامت دانشجویی نمی تواند از مدت تحصیل بیشتر شود.

خارجی هایی که از طریق موسسات و سازمان های دولتی برای تحصیل به ترکیه می آیند ممکن است در طول تحصیل اجازه اقامت دریافت کنند.

به اتباع خارجی که تحصیلات ابتدایی و متوسطه را دریافت خواهند کرد و مراقبت و هزینه آنها توسط شخص حقیقی یا حقوقی انجام می شود، می توانند با موافقت والدین یا نمایندگان قانونی اجازه اقامت دانشجویی برای دوره های یک ساله در طول تحصیلشان اعطا و تمدید شود.

شرایط اجازه اقامت دانشجویی چیست؟

برای صدور مجوز اقامت دانشجویی، اتباع خارجی باید شرایط مندرج در ماده 39 قانون را داشته باشند.

– ارائه اطلاعات و مدارک پشتیبان در مورد هدف اقامت در ترکیه (ماده 38 قانون)،

– مشمول ماده 7 قانون مزبور نباشد.

-از دانشجویان خارجی که درخواست ارائه اطلاعات آدرس محل اقامت خود در ترکیه و تبدیل شدن به بیمه سلامت عمومی را دارند ظرف سه ماه از تاریخ اولین ثبت نام مطابق با مقررات بیمه درمانی، بیمه اجتماعی و بیمه سلامت اضافی نیازی نیست. قانون بیمه سلامت عمومی در مورد مجوز اقامت دانشجویی. اما از کسانی که با عدم مراجعه به مدت سه ماه از تاریخ ثبت نام حق بیمه سلامت عمومی خود را از دست می دهند، از بیمه درمانی خصوصی درخواست می شود.

رویه هایی که باید در هنگام تغییر دانشگاه، دانشکده یا گروه آموزشی توسط دانشجویان آموزش عالی دنبال شود

الف) در صورت تغییر دانشکده یا گروه آموزشی در همان مؤسسه آموزشی و یا تغییر مؤسسه آموزشی در همان استان، اجازه اقامت فعلی به شرط عدم قطع شدن تحصیل و اطلاع رسانی به موقع، به قوت خود باقی است. اگر اجازه اقامت کوتاهتر از دوره تحصیلی باشد، از تاریخ پایان مجوز، تا مدت زمان تحصیل تمدید می شود.

ب) در صورت ادامه تحصیل در استانی دیگر، مجوز اقامت فعلی توسط استانداری استانی که تحصیل در آن ادامه می‌یابد خاتمه می‌یابد و برای مدت دوره تحصیلی جدید مجوز اقامت صادر می‌شود. حق دانشجویان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویانی که در ترکیه تحصیلات رسمی دریافت می کنند به شرط دریافت مجوز کار می توانند کار کنند. اما حق کار برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی از سال اول شروع می شود. درخواست مجوز کار به وزارت کار و تامین اجتماعی ارسال می شود.

دلایل رد، لغو یا عدم تمدید مجوز اقامت دانشجویی چیست؟ –

اجازه اقامت کوتاه مدت در مواردی که شرایط لازم برای صدور مجوز اقامت دانشجویی احراز نشده یا از بین رفته باشد، – مدارک مبنی بر عدم امکان ادامه تحصیل دانشجو آشکار شود، – مشخص شود که از مجوز اقامت دانشجویی استفاده می شود. مقاصدی غیر از هدفی که برای آن صادر شده است، – حکم اخراج معتبر یا ممنوعیت ورود به ترکیه وجود دارد، داده نمی شود، اگر داده شود لغو می شود و موارد منقضی شده تمدید نمی شود.

info@mehrangroupmz.com   +9005441059344 / +9005379919344 / +9008507629344:تلفن

 

شعبات ما

آدرس: دفتر مرکزی: 

کارشیایاکا محله خیابان قبرس پلاک 57 طبقه 2 و 3 التین اردو استان اردو کشور ترکیه

 تلفن دفاتر مرکزی :

00908507629344-00905379919344

00989377552996 خط واتس اپ ایران

آدرس: شعبه 2 انکارا  :

محله کیزیل ایرماک خیابان دولما پینار  برج YDA CENTER پلاک 9 A  شماره 158 چانکایا انکارا ترکیه

تلفن تماس : 00905441059344


آدرس دفتر ارتباطی 3 استانبول :

محله کوش تپه خیبان مجیدیه کوی  پلاک 132 طبقه 4 شماره 405 واحد 221 شیشلی استانبول ترکیه 

تلفن دفتر استانبول: 00902129098725

آدرس دفتر ارتباطی منطقه کارادنیز ترکیه:

خیابان اوغور  مومجو 1/13 مرکز تجاری بولانجاک طبقه سوم  شهرستان بولانجاک استان گیرسون کشور ترکیه 

شماره ارتباطی ایران:989144150296+


آدرس دفتر ترابزون:هیزیر بی محله  خیابان کاهرامان ماراش  فحرتین اورتمن  مرکز تجاری پلاک 268/4-17 اورتا حصار ترابزون

تلفن:905372144900+


مجوزهای ما
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
گروه رسمی مهاجرتی توریستی مهران ام -زد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد

تمامی حقوق این سایت  برای گروه ام -زد شرکت مهران گروپ محفوظ است.

CHAT