x
گروه مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری مترجمی بازرگانی ام /زد
  • محله کارسیاکا خیبان قبرس شماره:57 طبقه دوم و سوم منطقه آلتین اردو استان اردو کشور ترکیه
  • İNFO@MZMOHAJERAT.COM
  • 8 صبح الی 19 بعد از طهر

به روز رسانی :گروه ام /زد شرکت مهران با ثبت رسمی در کشور ترکیه و مجوز فعالیتی 9797 وزارتخانه مربوطه مجوز ما

اخذ تابعیت ترکیه
اخذ تابعیت ترکیه از طریق تولد
تابعیت ترکیه که از طریق تولد به دست می آید به طور خودکار بر اساس نسب یا محل تولد به دست می آید. تابعیت حاصل از تولد از بدو تولد معتبر است.
تابعیتی که بر اساس اصل و نسب به دست آمده است:
تابعیت حاصل از نسب به این معناست که کودک در زمان تولد تابعیت مادر یا پدر شهروند ترکیه ای را که از نظر نسب با آنها مرتبط است را به دست می آورد.
در اخذ تابعیت ترکیه از طریق نسب؛ کافی است تنها یکی از والدین در زمان تولد شهروند ترکیه باشد و اینکه دیگری شهروند یک کشور خارجی باشد مانعی برای اخذ تابعیت ترکیه نمی باشد.
اعلان های صادر شده در خارج از کشور در رابطه با تولد پس از هجده سالگی:
ثبت نام در دفتر ثبت خانواده افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند و تولد آنها با وجود هجده سال تمام نشده است، در صورتی امکان پذیر است که در نتیجه معاینه وزارتخانه که تحصیل کرده اند، مشخص شود. تابعیت ترکیه به دلیل مادر یا پدر شهروند ترکیه.
اخذ تابعیت ترکیه از طریق تولد
اخذ تابعیت ترکیه بر اساس محل تولد
کودکی که در ترکیه متولد شده و به دلایلی مانند ناشناخته بودن والدین، بی تابعیتی یا عدم امکان اخذ تابعیت طبق قوانین ملی نمی تواند تابعیت هیچ کشوری را کسب کند، از بدو تولد تابعیت ترکیه را کسب می کند.
کودکی که در ترکیه بوده است در نظر گرفته می شود که در ترکیه متولد شده باشد، مگر اینکه ثابت شود که او در خارج از ترکیه متولد شده است. کودکان پیدا شده ای که به دلیل سن کم نمی توانند اظهار نظر کنند، با استناد صورتجلسه مأموران انتظامی یا نهادهای ذیربط مبنی بر این وضعیت و یا اعلام افراد مربوطه، در دفاتر نفوس محل پیدا شده ثبت می شوند.
اخذ تابعیت ترکیه بعدا
اخذ تابعیت ترکیه بر اساس مقررات عمومی
خارجیانی که می خواهند تابعیت ترکیه را بر اساس ماده 11 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901 دریافت کنند.
بالغ بودن و داشتن قدرت تشخیص طبق قانون ملی خود یا در صورت بی تابعیتی طبق قانون مدنی شماره 4721 ترکیه.
داشتن پنج سال بدون وقفه از تاریخ درخواست در ترکیه اقامت داشته باشد.
وی اظهار داشت که تصمیم به اقامت در ترکیه گرفته است. تحصیل اموال غیرمنقول در ترکیه، راه اندازی کسب و کار، سرمایه گذاری، انتقال مرکز تجاری و تجاری به ترکیه، کار در محل کار مشمول مجوز کار و تایید آن از طریق رفتارهای مشابه، یا ازدواج با شهروند ترکیه، درخواست خانوادگی، داشتن داشتن یک مادر، پدر، خواهر و برادر یا فرزند فارغ التحصیل یا تکمیل تحصیلات خود در ترکیه.
نداشتن بیماری که سلامت عمومی را به خطر بیندازد.
با رفتار با احساس مسئولیت لازم برای زندگی مشترک در جامعه، ایجاد اعتماد به اطرافیان با رفتار خود و نداشتن عادات بدی که جامعه تحمل نمی کند و مغایر با ارزش های اجتماعی است، نشان دهد که دارای اخلاق خوب است.
برای اینکه بتوانید ترکی را در سطحی صحبت کنید که به شما امکان می دهد با زندگی اجتماعی سازگار شوید.
داشتن درآمد یا حرفه ای که زندگی خود و افراد تحت تکفل خود را در ترکیه تامین کند.
به هیچ عنوان مانعی برای امنیت ملی یا نظم عمومی نباشد.
اخذ تابعیت ترکیه از طریق فرزندخواندگی
یک فرد خارجی خردسال که توسط یک شهروند ترکیه به فرزند خوانده شده است. او می تواند تابعیت ترکیه را دریافت کند، مشروط بر اینکه مانعی برای امنیت ملی و نظم عمومی نباشد.
TRNC اخذ تابعیت ترکیه از سوی شهروندان
افرادی که به صورت تولد تابعیت جمهوری ترک قبرس شمالی را دارند و می خواهند تابعیت ترکیه را دریافت کنند، در صورتی که کتباً اعلام کنند که می خواهند شهروند ترکیه شوند، با تصمیم وزارتخانه تابعیت ترکیه را دریافت می کنند.
وی شهروند جمهوری ترک قبرس شمالی است و اخذ تابعیت ترکیه تاثیری بر همسر وی ندارد، مفاد ماده 20 قانون شهروندی ترکیه به شماره 5901 شامل فرزندان وی می شود.
مقررات ماده 11 قانون شهروندی ترکیه به شماره 5901 در مورد خارجیانی که متعاقباً تابعیت جمهوری ترک قبرس شمالی را کسب کرده اند اعمال می شود.
اخذ تابعیت ترکیه با حق انتخاب
افرادی که تابعیت ترکیه را به دلیل والدین خود از دست داده اند و با اخذ مجوز خروج تابعیت ترکیه را از دست داده اند و طی سه سال پس از بزرگسالی اخطار کتبی برای اخذ تابعیت ترکیه داده اند، می توانند با استفاده از حق انتخاب خود تابعیت ترکیه را دریافت کنند. .
از دست دادن حق رای و شهروندی ترکیه از تاریخ تصمیم وزارتخانه مبنی بر تعیین وجود شرایط برای اعمال این حق نافذ می شود.
اخذ تابعیت ترکیه به صورت استثنایی
در موارد مندرج در ماده 12 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901، اتباع خارجی می توانند با پیشنهاد وزارت و تصمیم شورای وزیران، بدون توجه به سایر شرایطی که عموماً برای اخذ تابعیت ترکیه لازم است، تابعیت ترکیه را کسب کنند، مشروط بر اینکه از نظر امنیت ملی و نظم عمومی مانعی ندارد.
مطابق ماده 12 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901:
اتباع خارجی زیر می توانند با پیشنهاد وزارت و تصمیم هیات وزیران تابعیت ترکیه را دریافت کنند، مشروط بر اینکه مانعی از نظر امنیت ملی و نظم عمومی وجود نداشته باشد.
افرادی که تأسیسات صنعتی را به ترکیه می آورند و یا خدمات فوق العاده ای در زمینه های علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و هنری کسب کرده یا انتظار می رود ارائه کنند و پیشنهاد مستدل وزارتخانه های مربوطه برای آنها ارائه شده است.
اتباع خارجی که طبق بند (ی) بند اول ماده 31 قانون اتباع خارجی و حمایت بین المللی شماره 6458 مورخ 4/4/1392 دارای مجوز اقامت و دارندگان کارت فیروزه و همسر خارجی آنها و همسر آنها و همسرشان هستند. کودکان خارجی زیر سن قانونی یا وابسته
اشخاصی که تابعیت آنها ضروری تشخیص داده شود.
اخذ تابعیت ترکیه به عنوان مهاجر
پرونده شهروندی افرادی که طبق قانون تسویه حساب شماره 5543 پس از تکمیل مراحل به عنوان مهاجر پذیرفته می شوند توسط اداره مهاجرت استان تهیه و به وزارتخانه ارسال می شود. پرونده اتباع خارجی که برای اخذ تابعیت ترکیه به وزارتخانه ارسال شده است بررسی می شود و پیشنهادی برای اخذ تابعیت ترکیه به هیئت وزیران ارائه می شود. تابعیت ترکیه با تصمیم شورای وزیران امکان پذیر است.
مطابق ماده 12 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901:
اتباع خارجی زیر می توانند با پیشنهاد وزارت و تصمیم هیات وزیران تابعیت ترکیه را دریافت کنند، مشروط بر اینکه مانعی از نظر امنیت ملی و نظم عمومی وجود نداشته باشد. (د) افرادی که به عنوان مهاجر پذیرفته شده اند.
کسب مجدد شهروندی ترکیه بدون نیاز به اقامت
مشروط بر اینکه شرایطی وجود نداشته باشد که مانعی برای امنیت ملی باشد،
کسانی که تابعیت ترکیه خود را با اخذ مجوز مرخصی از دست داده اند،
کودکانی که تابعیت ترکیه را به دلیل والدین خود از دست داده اند و در عرض سه سال پس از بلوغ از حق رای خود استفاده نکرده اند.
از دست دادن تابعیت ترکیه بر اساس بندهای (الف)، (چ)، (د) و (ه) ماده 25 قانون تابعیت ترکیه لغو شده شماره 403،
افراد بدون در نظر گرفتن مدت اقامت در ترکیه می توانند شهروندی ترکیه را دوباره به دست آورند.
مطابق ماده 13 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901:
مشروط بر اینکه مانعی برای امنیت ملی وجود نداشته باشد، افراد زیر می توانند با تصمیم وزارتخانه بدون توجه به مدت اقامت در ترکیه تابعیت ترکیه را به دست آورند.
کسانی که با اخذ مجوز خروج تابعیت ترکیه را از دست دادند.
کسانی که تابعیت ترکیه را به دلیل والدین خود از دست داده اند و در مدت مقرر در ماده 21 از حق رای خود استفاده نکرده اند.
مطابق ماده 43 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901:
بر اساس بندهای (الف)، (د)، (د) و هِ ماده ۲۵ قانون شهروندی لغو شده شماره ۴۰۳ ترکیه، افرادی که تابعیت ترکیه خود را از دست داده‌اند، می‌توانند بدون نیاز به اقامت در ترکیه درخواست دهند. از نظر امنیت ملی مانعی ندارد و با تصمیم شورای وزیران می توان مجددا تابعیت ترکیه را دریافت کرد.
اخذ مجدد تابعیت ترکیه مشروط به شرایط اقامت
طبق قانون شماره 5901، افرادی که تابعیت ترکیه خود را از دست داده اند یا افرادی که تابعیت ترکیه خود را با استفاده از حق رای از دست داده اند می توانند تابعیت ترکیه خود را به دست آورند، مشروط بر اینکه شرایطی نداشته باشند که مانعی برای امنیت ملی باشد. و به مدت سه سال در ترکیه اقامت دارند.
مطابق ماده 14 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901:
کسانی که طبق ماده 29 تابعیت ترکیه را از دست داده اند با تصمیم شورای وزیران و افرادی که تابعیت ترکیه خود را مطابق ماده 34 از دست داده اند با تصمیم وزارتخانه می توانند تابعیت ترکیه خود را به دست آورند. مشروط بر اینکه مانعی برای امنیت ملی نباشد و سه سال در ترکیه اقامت داشته باشند.
اخذ تابعیت ترکیه از طریق ازدواج
ازدواج با یک شهروند ترکیه به طور مستقیم تابعیت ترکیه را اعطا نمی کند. اتباع خارجی که حداقل سه سال است با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده اند و ازدواج آنها ادامه دارد می توانند برای اخذ تابعیت ترکیه اقدام کنند.
اگر ازدواج به دلیل فوت همسر شهروند ترکیه پس از تاریخ درخواست پایان یابد، هیچ الزامی برای زندگی در وحدت خانواده وجود ندارد.
اتباع خارجی که از طریق ازدواج تابعیت ترکیه را کسب می کنند، در صورت باطل بودن ازدواج، در صورت حسن نیت، تابعیت ترکیه را حفظ می کنند.
اگر ازدواج یک فرد خارجی که از طریق ازدواج تابعیت ترکیه را به دست آورده است، باطل شود، از طریق استانداری از وزارتخانه سوال می شود که آیا تابعیت ترکیه خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.
مطابق ماده 16 قانون شهروندی ترکیه شماره 5901:
ازدواج با یک شهروند ترکیه به طور مستقیم تابعیت ترکیه را اعطا نمی کند. با این حال، اتباع خارجی که حداقل سه سال است با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده اند و ازدواج آنها ادامه دارد، می توانند برای اخذ تابعیت ترکیه اقدام کنند. در متقاضیان؛
زندگی در اتحاد خانواده،
عدم پرداختن به هیچ گونه فعالیتی که منافات با پیوند زناشویی داشته باشد،
شرایط عدم قرار گرفتن در شرایطی که مانعی از نظر امنیت ملی و نظم عمومی باشد، الزامی است.
اگر پس از درخواست به دلیل فوت همسر شهروند ترکیه، ازدواج پایان یابد، شرط بند (الف) بند اول الزامی نیست.
اتباع خارجی که از طریق ازدواج تابعیت ترکیه را کسب می کنند، در صورت باطل بودن ازدواج، در صورت حسن نیت، تابعیت ترکیه را حفظ می کنند.
مشاوره مترجمی مهران برای درخواست های شهروندی ترکیه شما دقیق ترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.
تابعیت ترکیه، تابعیت با خرید خانه، اخذ تابعیت ترکیه توسط خارجی ها، چگونه شهروند ترکیه شوم، شهروندی شدن با خرید ملک
info@mehrangroupmz.com   +9005441059344 / +9005379919344 / +9008507629344:تلفن
شعبات ما

آدرس: دفتر مرکزی: 

کارشیایاکا محله خیابان قبرس پلاک 57 طبقه 2 و 3 التین اردو استان اردو کشور ترکیه

 تلفن دفاتر مرکزی :

00908507629344-00905379919344

00989377552996 خط واتس اپ ایران

آدرس: شعبه 2 انکارا  :

محله کیزیل ایرماک خیابان دولما پینار  برج YDA CENTER پلاک 9 A  شماره 158 چانکایا انکارا ترکیه

تلفن تماس : 00905441059344


آدرس دفتر ارتباطی 3 استانبول :

محله کوش تپه خیبان مجیدیه کوی  پلاک 132 طبقه 4 شماره 405 واحد 221 شیشلی استانبول ترکیه 

تلفن دفتر استانبول: 00902129098725

آدرس دفتر ارتباطی منطقه کارادنیز ترکیه:

خیابان اوغور  مومجو 1/13 مرکز تجاری بولانجاک طبقه سوم  شهرستان بولانجاک استان گیرسون کشور ترکیه 

شماره ارتباطی ایران:989144150296+


آدرس دفتر ترابزون:هیزیر بی محله  خیابان کاهرامان ماراش  فحرتین اورتمن  مرکز تجاری پلاک 268/4-17 اورتا حصار ترابزون

تلفن:905372144900+


مجوزهای ما
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
گروه رسمی مهاجرتی توریستی مهران ام -زد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد
مهاجرت به کشور ترکیه و مترجمی در کشور ترکیه ما برترین شرکت مهاجرتی توریستی سرمایه گذاری و ساخت و فروش املاک و امور اقامتی و امور ویزای کشورهای اروگایی در ترکیه هستیم و هدمات بین المللی ما در راستای برترین اسنتانداردهای بین المللی فرا گرفته از بهرهگیری از کارشناسان عالی رتبه و تحصیلکرده میباشد

تمامی حقوق این سایت  برای گروه ام -زد شرکت مهران گروپ محفوظ است.

CHAT